Teletec Pick Up Point

- Hämta dina varor när det passar dig

I vår strävan att öka tillgängligheten och förbättra leveranssäkerheten har ni möjlighet att nyttja Teletec Pick-Up-Point i Stockholm där du som kund kan hämta beställda varor dygnet runt.

Leverans till Teletec Pick-Up-Point är det bästa alternativet för dig som jobbar i Stockholm och vill hämta beställt material på tider som passar dig bäst. Du behöver inte rätta dig efter några öppettider utan har tillgång till Teletec Pick-Up-Point dygnet runt. Leveranserna dit är kostnadsfria.

I Stockholm är Teletec Pick-Up-Point placerad vid centrallagret och varorna finns att hämta direkt efter beställning.

VANLIGA FRÅGOR

Vad är Teletec Pick-Up-Point?
Det är en utlämningsplats där du som kund kan komma och hämta beställda varor när som helst på dygnet.

Vem kan hämta ett paket i Pick-Up-Point?
Det krävs att man har ett personligt passerkort för att få tillgång till Teletec Pick-Up-Point. Alla som kvitterar ut ett sådant kort måste legitimera sig och signera ett avtal. Du kan kvittera ut och få ditt passerkort i KundCenter Stockholm eller Göteborg under kontorstid.

Hur beställer jag till Teletec Pick-Up-Point?
Du beställer varor precis som vanligt via webb eller telefon och väljer Pick-Up-Point Stockholm som leveranssätt.

Vad kostar det?
Leverans till Teletec Pick-Up-Point är alltid kostnadsfri.

När kommer varorna?
Teletec Pick-Up-Point Stockholm
Du kan beställa varor fram till klockan 16.00 måndag till torsdag och 15.00 på fredagar och sedan hämta det direkt efter beställning.

Hur vet jag att varorna kommit?
När varorna anländer till en Teletec Pick-Up-Point skickas ett SMS till dig för att bekräfta att varorna finns att hämta.

När måste jag hämta varorna?
Du kan hämta varorna när du vill men fakturan skickas i samband med leverans till Teletec Pick-Up-Point.

Var finns Teletec Pick-Up-Point?
I Stockholm finns Teletec Pick-Up-Point på Ostmästargränd 8 i Årsta vid lagerentrén. 

COPYRIGHT © 2024. TELETEC CONNECT