Support
Teletec Connect tillhandahåller teknisk support samt sälj- och marknadsstöd till registrerade återförsäljare.
Observera att vi ej tillhandahåller support till slutanvändare utan hänvisar dig till din säkerhetsinstallatör/återförsäljare.
Teknisk support: 08-602 16 66
Telefontider till supporten:
Måndag: 08.00-11.00 och 12.45-16.00
Tisdag-Torsdag: 08:00-11:45 och 12:45-16:00
Fredag: 08:00-11:45 och 13:00-15:30
Via supportsidorna kan du bl.a.
- Registrera dina Teletec M2M abonnemang
- Ladda ner broschyrer, produktblad
- Ladda ner programvaror och uppdateringar
- Göra returansökan
Observera att du behöver vara inloggad för att få åtkomst till programvara och manualer.
Om du saknar ett användarkonto, ansök här.
Fjärrsupport: Klicka här om du har blivit ombedd av Teletecs supporttekniker att ladda ner vår programvara för fjärrsupport. Välj Kör/Run och acceptera eventuella säkerhetsmeddelanden. Meddela därefter teknikern det anslutnings-ID som visas i programmet.