Dölj

Ökad tillgänglighet & tjänsteutbud på Supporten

2017-02-28

Från och med 1 mars erbjuder Teletec Support fler supporttjänster och nya öppettider!

Nya öppettider på supporten från 1 mars
Mån - Tors.: 08:00 - 11:45, 12:45 - 16:00
Fredag: 08:00 - 11:00, 13:00 - 15:30

Nya supporttjänster
Från och med 1 mars erbjuder vi ett flertal olika tjänster i samband med installation och felsökning. Dessa tjänster debiteras med 425kr / per påbörjad halvtimme.

- Programmeringstjänst
Programmering vid nyinstallation, övertagande eller komplettering av anläggning.

- Förkonfiguration
Konfigurering av system innan leverans eller vid en komplettering i efterhand.

- Felsökningstjänst
Testning av produkt som inte omfattas av garantin.

- Mjukvaruinstallation
Installation eller uppdatering av mjukvara i PC, exempelvis DLS, CS Agility och liknande fjärrserviceverktyg

Gör ditt fönster större för en bättre upplevelse!