Dölj

Ändrade öppettider för teknisk support via telefon

2015-04-28

Teletec ändrar sina öppettider för teknisk support via telefon!
Fr.o.m. den 4/5 är de nya telefontiderna för supporten vardagar klockan 09.00-15.30 med lunchstängt som tidigare.
Förändringen är ett led i vår strävan efter att erbjuda den bästa supporten till Er.

Denna förändring ger oss en möjlighet att bredda vår kompetens samt göra djupare analyser av olika ärenden.
Det kommer också innebära en effektivare hantering av reklamationer samt tid för återkoppling till Er i aktiva ärenden.

Inom en snar framtid kommer vi att öppna upp alla våra manualer och instruktioner så att Ni på ett enkelt sätt alltid kan komma åt dessa via webben eller mobilt.

Självklart kommer vi att ta emot Era frågor vid kunddisk under våra ordinarie öppettider samt vara tillgängliga per mail (support@teletec.se) vid frågor under de tider telefonsupporten inte är öppen.

Vänliga Hälsningar

Jonas Lestrup,
Teamleader Support 

Gör ditt fönster större för en bättre upplevelse!