Dölj

Support

Teletec Connect tillhandahåller teknisk support samt sälj- och marknadsstöd till registrerade återförsäljare.

Observera att vi ej tillhandahåller support till slutanvändare utan hänvisar dig till din säkerhetsinstallatör/återförsäljare.

Teknisk support: 08-602 16 66

Telefontider till supporten:
Måndag-Torsdag: 08:00-11:45 och 12:45-16:00
Fredag : 08:00-11:00 och 13:00-15:30

Via supportsidorna kan du bl.a.

  • Registrera dina Teletec M2M abonnemang
  • Ladda ner broschyrer, produktblad
  • Ladda ner programvaror och uppdateringar
  • Göra returansökan

Observera att du behöver vara inloggad för att få åtkomst till programvara och manualer.
Om du saknar ett användarkonto, ansök här.

 

Fjärrsupport: Klicka här om du har blivit ombedd av Teletecs supporttekniker att ladda ner vår programvara för fjärrsupport. Välj Kör/Run och acceptera eventuella säkerhetsmeddelanden. Meddela därefter teknikern det anslutnings-ID som visas i programmet.

 

Gör ditt fönster större för en bättre upplevelse!